![]() ![]() Hatékony online munkaidő nyilvántartás2024. Január 5. 13:46 - siteadmin![]() Az e-Jelenlét online munkaidő-nyilvántartó rendszer a telephelyen és az attól távol lévő helyeken dolgozó munkavállalók online - bárhonnan bármikor elérhető, egyszerű és gyors – egységes munkaidő nyilvántartását szolgálja. A rendszer alkalmazása az idő- és munkaigényes papír alapú nyilvántartási feladatok elvégzésének kiküszöbölésével - gyorsabb és hatékonyabb céges adminisztrációt, ezáltal jelentős mértékű energia- és időmegtakarítást eredményez Önnek. Az e-Jelenlét előnyei – hogyan működik?Az e-Jelenlét többszintű jogosultsági rendszert biztosít, amelyben az adatokat pillanatok alatt lehet rögzíteni, illetve a rendszer azt is lehetővé teszi, hogy azok azonnal bekerüljenek a BaBér bérprogramba, így a duplikált adatrögzítésből eredő esetleges hibák sem fordulhatnak elő. Az adatátvitel visszafelé is működik, vagyis a BaBér bérprogramban szereplő információkat is ugyanúgy el lehet menteni az online munkaidő nyilvántartásban. Az e-Jelenlét egyszerű, felhasználóbarát online felületén a felhasználók egyedi azonosítóval belépve tudják rögzíteni jelenlétüket és szabadságigényüket. A rendszer az adatokról naponta biztonsági mentést készít, továbbá igény szerinti funkciók fejlesztését is lehetővé teszi az alkalmazásban. Az online munkaidő nyilvántartó rendszer moduljai Az e-Jelenlét több, összefüggő részből (modul) épül fel:
Amennyiben szeretné cége adminisztrációját korszerű, online megoldásainkkal optimális hatékonysággal működtetni, töltse ki ajánlatkérő adatlapunkat, és munkatársaink 48 órán belül felveszik Önnel a kapcsolatot!
|
Blog témakörök
Blog archivum
|