Online munkaidő-nyilvántartó rendszer: e-Jelenlét
Az e-Jelenlét online munkaidő-nyilvántartó rendszer elsődleges célja, hogy a központtól távoli helyeken dolgozó munkavállalók időadatait lehessen rögzíteni úgy, hogy az bárhonnan elérhető legyen. A program természetesen akkor is rendkívül hasznos, ha a cég dolgozói egy telephelyen dolgoznak, hiszen ez esetben is nagyban könnyíti az adminisztrációt.
Az online munkaidő-nyilvántartó rendszer előnyeiAz e-Jelenlét segítségével végre elfelejtheti a papír alapú munkaidő-nyilvántartást és az ezzel járó problémákat. Az online munkaidő-nyilvántartó rendszert a világ bármely részéről elérheti, így időt és energiát tud megtakarítani, hiszen nem kell külön gondoskodnia a jelenléti ívek összegyűjtéséről és azok adatainak rögzítéséről. A dolgozók egy közös felületen, de egyedi azonosítóval lépnek be a munkaidő-nyilvántartó rendszerbe, ahol maguk rögzíthetik jelenlétüket és szabadságigényüket, amelyet aztán a hozzárendelt vezető bírál el. A munkaidő-nyilvántartó rendszer lehetőséget ad arra is, hogy az adatok pillanatok alatt bekerüljenek a BaBér bérprogramba, így rengeteg időt takarítunk meg, és hibalehetőséget küszöbölünk ki a duplikált adatrögzítés kiváltásával is. Az adatátvitel ráadásul nem csak egyoldalúan működik: lehetőség van arra is, hogy a BaBér programból a dolgozók adatait, a cég szótárbeállításait, illetve a főkönyvi számlaszámokat exportáljuk az e-Jelenlét munkaidő-nyilvántartó rendszerbe.
Az online munkaidő-nyilvántartó rendszer moduljai
Fontos technikai jellemzők
KapcsolatfelvételAmennyiben érdeklődik megoldásaink iránt, kérjük, vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal! |